Homeshow: Een eigen website voor uw woning
Uw woning verkopen verdient alle aandacht. Het is belangrijk om de woning op de juiste manier te presenteren, zodat potentiële kopers een goed beeld krijgen van de woning. Een eigen .nl website voor uw woning kan hierbij helpen. Zo’n website, we noemen het zelf een ‘homeshow’, biedt tal van voordelen voor zowel de verkoper als de potentiële koper. Verkoopt u uw huis via Vlaming Makelaardij? Dan krijgt uw huis altijd een eigen website. Een voorbeeld kunt u bekijken op https://www.sintandriesstraat16.nl/
Een online presentatie op maat
Met een homeshow krijgt de woning de online presentatie die het verdient. Potentiële kopers kunnen op hun gemak door de woning navigeren en zich een goed beeld vormen van de indeling en sfeer. Dit verhoogt de kans op een succesvolle verkoop. Bovendien kunt u als verkoper, maar ook de potentiële koper de website delen met geïnteresseerden, wat zorgt voor meer exposure en mogelijk betere biedingen.
Focus op uw woning
Met een eigen website voor uw woning komt de volledige focus op uw woning te liggen. Op websites als Funda is er vaak veel concurrerend aanbod te vinden, waardoor het lastiger kan zijn om op te vallen tussen alle andere woningen. Met onze homeshow is dit niet het geval. De website is volledig gericht op uw woning en alle aandacht gaat naar de presentatie van uw woning.
Visitekaartje XXL
Elke kijker ontvangt een visitekaartje XXL met een verwijzing naar de eigen website en een QR code die daarnaar verwijst. Hierdoor kunnen ze de woning nog eens rustig bekijken en delen met vrienden en familie. Bovendien blijft de woning op deze manier langer in het geheugen van de kijker en kan het leiden tot meer interesse en biedingen.
Alle biedingen op één plek
Een ander voordeel van homeshow is dat alle biedingen via deze website worden uitgebracht. Hierdoor ontstaat er een overzichtelijk en compleet biedlogboek van alle uitgebrachte biedingen.
Alle belangrijke documentatie op één plek
Naast de online presentatie van de woning en het biedlogboek, biedt een homeshow nog een ander voordeel. Alle belangrijke en relevante documentatie is namelijk te bekijken via de website. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de 360 graden tour, de plattegronden, lijst van zaken, de vragenlijst, het energielabel en het meetrapport. Hierdoor hebben potentiële kopers alle informatie die ze nodig hebben op één plek en hoeven ze niet zelf op zoek te gaan naar deze informatie. Dat zorgt voor vertrouwen bij de geïnteresseerden.
Om de privacy te waarborgen, kunnen bepaalde documenten beveiligd worden met een wachtwoord. Hierdoor hebben alleen geïnteresseerden die het wachtwoord van ons krijgen toegang tot de documenten. Dit zorgt voor een veilige manier van informatie delen. Met een homeshow hebben wij dus een krachtig middel in handen om uw woning op de juiste manier te presenteren en het verkoopproces transparant en overzichtelijk te maken.
Conclusie: Meer exposure en betere biedingen
Een homeshow is dus niet alleen een waardevolle toevoeging aan het verkoopproces, maar ook een effectieve manier om de woning onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers met alle beschikbare informatie. Door de website te delen met geïnteresseerden, ontstaat er meer aandacht voor uw woning. Dit kan leiden tot een snellere verkoop en een betere verkoopprijs.